Ny CEO for Jesperhus: vi skal være børnenes foretrukne frikvarter
Der kommer ingen ændringer for gæsterne og Jesperhus Feriepark skal fortsætte det stærke fokus på at skabe fantastiske ferieoplevelser for landets børnefamilier. Og så skal der fortsat investeres i udviklingen af Jesperhus´ børneuniverser med nye figurer, shows og ikke mindst digitale oplevelser, ligesom der skal udvides med endnu flere tematiserede oplevelser og feriehuse.
Sådan lyder det fra Thomas Buch Tøstesen, der fra 1. august 2022 bliver ny CEO for Jesperhus på Mors. Han kommer fra en stilling som Hotel Director for Legoland Billund Resort og har tidligere været Operations Manager for FDM Camping.
- den familiære stemning, der kendetegner oplevelsen ved at være gæst i Jesperhus, skal vi fastholde i fremtiden. Rigtigt mange gæster er kommet i Jesperhus gennem mange år, og de vil ikke opleve ændringer. Vores fokus er fortsat et tæt forhold til gæsterne, som man kender det. Vi skal f.eks. fortsat have tæt kontakt med vores gæster i det daglige via blandt andet de sociale medier, ligesom det høje serviceniveau, Jesperhus er så kendte for, selvfølgelig skal fastholdes og udbygges i fremtiden, siger Thomas Buch Tøstesen.
Endnu mere sjov for børnene
Han har også fuld fokus på at udvikle oplevelserne for børnefamilierne.
- Jesperhus har et fantastisk kreativt team, som fortsat skal skabe nye figurer, nye aktiviteter i parken og endnu flere oplevelser for børnefamilierne. Det er en vigtig del af hele det fundament, Jesperhus hviler på. Herudover forventer jeg, at Jesperhus bliver endnu mere digitale således, at gæsterne også tilbydes underholdning både før og efter, at de har været på besøg. Allerede nu er YouTube-kanalen landets næststørste børnekanal, kun overgået af DR´s Ramasjang, påpeger Thomas Buch Tøstesen.
Han vil også have et fortsat skarpt fokus på at fortsætte tematiseringen af Jesperhus.
- vi kommer både til at udvikle det oprindelige Jungledyret Hugo-univers, men ikke mindst vil vi fortsætte udviklingen af Jesperhus' helt egne figurer, heriblandt Dino-temaet og hele Pirat-universet. Vi vil fortsætte med at bygge tematiserede helårshuse med det formål, at Jesperhus skal være et sted, der har åbent hele året. Vi er allerede godt på vej og har otte nye Pirathuse på vej samt det store nye Træls Tårn, der begge forventes klar til indvielse den 7. maj 2022, fortæller Thomas Buch Tøstesen.
Han glæder sig til at sætte sig i spidsen for de 88 fastansatte og 300 sæsonansatte i Jesperhus.
- jeg er utrolig ydmyg overfor opgaven, da vi har at gøre med en juvel indenfor dansk turisme. Det er en fantastisk arv, vi nu skal i gang med at forvalte, og det kommer til at ske i respekt for den helt specielle ”Jesperhus ånd”, der findes blandt vores gæster og ikke mindst det fantastiske og dedikerede personale, som jeg glæder mig til at lære nærmere at kende den kommende tid, siger Thomas Buch Tøstesen.
Bestyrelsesformand glæder sig
Johan Söör, der er Bestyrelsesformand for Jesperhus, glæder sig til at byde den nye CEO velkommen.
- Thomas har vist en stor forståelse for Jesperhus´ styrker og stærke fokus på gæsteoplevelsen.
Det, kombineret med hans stærke resultater fra Legoland og andre dele af den danske turist- og oplevelsesindustri gør, at jeg er overbevist om, at Thomas er det rigtige valg for Jesperhus og at han, sammen med det øvrige team, vil tage Jesperhus til nye højder, siger Johan Söör.
Thomas Buch Tøstesen tiltræder efter planen den 1. august 2022. Udnævnelsen af den nye CEO sker efter aftale med Overgård brødrene, der solgte Jesperhus til First Camp Group AB ved årsskiftet, og som fortsætter i Jesperhus indtil den nye CEO tiltræder.
Jesperhus har op imod en kvart million overnatninger om året.
Yderligere informationer:
Johan Söör, Johan Söör, Bestyrelsesformand for Jesperhus og CEO i First Camp Group AB, Tel +46 766 411 825, johan.soor@firstcamp.se
Tiltrædende CEO Thomas Buch Tøstesen, tlf. 2126 5403